Καλωσήρθατε στη λογοτεχνική ιστοσελίδα του Διάττοντα Αβρού. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε έργα του ίδιου (οι ποιητικές συλλογές αναφέρονται στη δεξιά πλευρική στήλη) αλλά και άλλων δημιουργών. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί του (π.χ. για να πείτε απλά τη γνώμη σας ή για να δημοσιεύσετε κάποιο κείμενό σας), μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας στη οριζόντια μπάρα του μενού ή να στείλετε μήνυμα στο e-mail που αναγράφεται δεξιά. Καλές σας αναγνώσεις...

Σημείωση: Δυστυχώς ένα (πολύ) μικρό μέρος του συνολικού αριθμού ποιημάτων έχει ανέβει μέχρι στιγμής κι απ' αυτά τα ποιήματα λίγα έχουν την οριστική μορφή τους (τα περισσότερα δεν έχουν ακόμα υποστεί την τελική επεξεργασία)... Το Blog εδώ και πολύ καιρό είναι παροπλισμένο...

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Διάττων Αβρός - Δεν Είδες...











Μου 'πες να ορμήσω σε πολύδεντρο δάσο.
Μα τα δέντρα ήταν ριζωμένα στο χώμα.
Μου 'πες τη Ζωή να προλάβω να μη χάσω.
Μα όλα τέλειωσαν πριν αρχίσουν ακόμα.

Μου 'πες να σκαρφαλώσω σ' ένα ψηλό βουνό.
Μα εγώ ανέβηκα κι ήμουν μόνος εκεί.
Μου 'πες για ένα χαμόγελο όταν πονώ.
Μα η όψη μου, χαμογελώντας, τραγική.

Μου 'πες να πιω της Τέχνης τ' αθάνατο νερό.
Μα στέρεψ' η διάθεση, μαζί κι η σκέψη.
Μου 'πες σε πανηγύρι, να πάω σε χορό.
Μα η καρδιά σχοινοβατεί, πώς να χορέψει.

Μου 'πες ότι θα 'ν' η κάθε μέρα μου γιορτή.
Μα είναι η γιορτή όπως η κάθε μέρα.
Μου 'πες της Ζωής θα βρω την πόρτα ανοιχτή.
Μα δεν είδες τη Θλίψη να 'ρχετ' από πέρα...


                                                 Απρίλης 1987
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design